Reklamace a vrácení objednávky
Jak postupovat při vrácení / reklamaci
VRÁCENÍ
Nepoužité zboží nám můžete vrátit do 30 dnů.
- Pokud chcete zboží vrátit, vyberte prosím v možnostech níže: Vrácení zboží - Odstoupení
- Zásilku pečlivě zabalte a spolu s vratkovým formulářem odešlete dopravcem dle Vašeho výběru na adresu: Online Living s.r.o., SCANDIshop.cz, Blučina 627, 664 56 Blučina.
- Částku za vrácené zboží Vám vrátíme do 7 dnů od přijetí na sklad na Váš bankovní účet.
REKLAMACE
S objednávkou není něco v pořádku? Prosím vyberte jednu z možností:
- Zboží vykazuje vady? Zvolte: Reklamace
- V objednávce chyběly produkty? Vyberte: Objednávka nepřišla kompletní
Vyčkejte na návrh řešení Vašeho požadavku.
Návrh řešení reklamace obdržíte obvykle do 3 pracovních dnů. Reklamace bude dořešena v termínu 30 dní od jejího uplatnění.